الأربعاء، 18 مايو 2016

جيه النهارده .....بقلم فتحي الطنطاوي




جية النهارده تقول بلاش عتاب
بعد ماقلبى بحبك غرق وداب
جية تقولى كان وهم و سراب
دنا ولايوم طيفك عني غاب
وانت ولا حاسه بآهات العذاب
مين يقدر يقول الحب سراب
اديتك أحلى سنين عمرى حب
قفلت عليك العين والقلب
عاهدتك غيرك مش هحب
وانت لعبتى بقلبى لعب
سقيتك أخلص مافى الحب
اديتك نبض وأحلى حب
غنيت باسمك بكل درب
والنهارده خنجرك بقلبى غاب
صحيح اللى زيك مايستحق عتاب

فتحى طنطاوي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ناطرين بكرا تا يجي ... بقلم جميلة نيال

ناطرين بكرا تا يجي ناطرين بكرا تا يجي يطوي بحنانه المسأله و يا ريت بشويِّة أمل معهم كمان بنفسجه يمكن نغني بليلنا و يمكن ن...